Kruiningen april 2021 - Eerste trip met de camper.

18 april 2021 - Kruiningen, Nederland

Vrijdagmiddag 16 april 2021 zijn Irene en ik voor het eerst met onze nieuwe camper op pad gegaan. Een weekend naar Kruiningen - Zeeland - om alles eens goed te testen.

nadat we in het verleden enige tijd een camper van 7,40 lengte hebben gehad, hebben we nu bewust voor de Hymer Ayers Rock buscamper van 5,40 meter lengte gekozen. Een veel compactere camper met vergelijkbaar comfort. Als extra zit op deze camper een hefdak met een tweede 2 persoonsbed.

na een voorspoedige rit van 275 km komen we aan op de boerencamping „de plantage“. Een biologische boerderijwinkel die er een camping naast begonnen is. Nieuw en schoon, plaatsen tussen de lage fruitbomen. Omdat het buitenland nog steeds op slot zit ivm Corona zijn zelfs op dit moment in het jaar veel plekken bezet.

zaterdag 17-4 hebben we met Alfred en Karin afgesproken die in Rockanje wonen. Vanuit ons adres blijkt dat toch nog een hele reis te zijn over de zeelandbrug en de Brouwersdam. Onderweg doen we ook nog even Middelburg aan, een mooi oud stadje en maken we een tussenstop aan het Brouwersstrand aan de Noordzeekust.  Een plek om nog eens naar terug te gaan.

na een heerlijke lunch bij Alfred en Karin en een gigantisch gevecht tussen onze Jip en hun Guus rijden we rustig naar kruiningen.

18-4 rijden we tegen 9 uur terug naar Haaksbergen. Nadat ik Irene daar afgezet heb rijd ik door naar Schoorl. Na een rit van 2 1/2 uur kom ik aan in dit schilderachtige plaatsje. Via een veredeld fietspad rijdt ik naar de fraai bij een molen gelegen camping.